Bårdar Swing Club ble stiftet høsten 2002 som en sammenslåing av The Swingouts og Bårdar Boogie Club, og har røtter tilbake til 1994.

Klubben er en ideell organisasjon. Driften av klubben og all vår undervisning er basert på frivillighet. Gjennom å engasjere deg i klubben kan du forme tilbudet og aktivitetene vår – vi setter pris på initiativ og ideer!

Her finner du klubbens vedtekter Vi forvalter også et fond –
Swingfondet – der konkurransedansere og instruktører tilknyttet klubben kan søke støtte.

Klubben drives av idealister, fra styret til instruktører, djer og ulike arrangementskomiteer. Medlemmene våre er alt fra 18 år og oppover, men de fleste er ca 30. Sammen tilbyr vi dansekurs og sosialdanser med høyt nivå, god stemning og mye engasjement. Vi ønsker deg velkommen!

Bli medlem

Som medlem får du tilgang til å være med på kurs og rabattert pris på arrangementene våre. Les mer om priser og fordeler med medlemsskap

Møt gjengen

Det er mange som hjelper til og sørger for at hjulene er i gang hos Bårdar Swing Club. Her får du møte styret, DJene, instruktørene og mange av de frivillige gjengene

Hvor er vi?

Bårdar holder til i de nye lokalene til Bårdarakademiet, i enden av Rosenkrantzgate mot Rådhusplassen. Trikk nr. 12 stopper rett utenfor, ta den til stoppet som heter «Rådhusplassen». Det er heller ikke langt å gå fra Nationaltheatret.

Adressen er: Rosenkrantzgate 22, 0160 Oslo