For å gå på kurs eller benytte egentreningstilbudet hos oss må du være medlem. Da får du også rabatt på mange av klubbens arrangementer

Betaling

Medlemskontingent og kurs-/treningsavgift betales når du har fått betalingsinformasjon på epost. Det vil si at du etter påmelding til kurs vil få tilsendt dette på mail. Vi setter stor pris på om du betaler så snart som mulig. Meld deg inn her: https://medlem.bardarswingclub.no/

KursKun medlemskapTreningsavgift
1500,- Totalpris300,- per kalenderår600,- Per semester
Prisen inkluderer obligatorisk medlemskap. Du betaler kun 1200,- dersom du allerede er medlem.
Tilgang til alle klubbens ordinære kurs, så lenge det er plass.
Rabatt på klubbens arrangementer. Tillgang til å melde seg på på ekstraordinære kurs mot betalingTilgang til klubbens egentreningstider.
(Krever betalt årsmedlemskap)

Kurs

For kun 1200 kr pr semester (i tillegg til medlemskap) får du tilgang til alle ordinære ukedagskurs som Bårdar Swing Club arrangerer og som det er ledige plasser på, samt egentreningstilbudet. Det kan være ekstra betaling for tilleggskurs utenom semesteret.

Eksempel: Går du på kurs både vår og høst, betaler du 1.500 kr for våren (1200 + 300 i årsmedlemskap), mens du for høsten kun betaler 1200 kr.

Boogie Woogie nybegynnerkurs går i regi av Bårdar Danseinstitutt og betales til instituttet. Kurset krever ikke medlemskap i Bårdar Swing Club.

Treningsavgift

For 600 kr per semester (i tillegg til medlemskap), får du tilgang til klubbens egentreningstider og sosialdans men ikke til de ordinære kursene. Det er mulig å melde seg på egentrening når som helst i semesteret, men legg merke til at dette ikke er undervisning med et tilbud for de som ønsker å øve på egenhånd.

Vanlige spørsmål

Trenger jeg partner for å melde meg på?
Det er ikke nødvendig, men på kursene med stor skjevfordeling av førere/følgere kan det gi deg bedre sjanser til å få plass. Det er hyppig partnerrotasjon under timene.

Jeg har danset for en annen klubb tidligere, hvordan vet jeg hvilket nivå jeg skal melde meg på?
Vi har laget nivåbeskrivelser for de ulike kursene, men hvis du fortsatt er usikker etter å ha lest gjennom disse er du velkommen til å snakke med en av våre instruktører.

Kan jeg melde meg på midt i kurset?
12-ukers kursene er lukket for nye deltakere fra og med tredje kurskveld. Det vil si at hvis du ikke rekker med til andre kursgang, så må du vente til neste semester. Dette er for å holde et noenlunde jevnt nivå. Det kan gjøres unntak på nivåene over nybegynner 1, men det skal avklares med instruktør. Full kursavgift skal betales selv om du får lov til å starte senere.

Hva med oss som kommer midt i semesteret?
Danser du fra før er kanskje egentrening et tilbud for deg? Du kan også melde deg inn i klubben og delta på småkurs og workshops (mot ekstra betaling). Vi har også gratis sosialdans en gang i uken.

Får jeg rabatt om jeg ikke kan komme alle kursgangene?
Kursavgiften er den samme selv om du skulle stå over noen av gangene.

Hvor lenge varer medlemskapet?
Medlemskapet varer ut kalenderåret, dvs. til nyttår, uavhengig av om det ble betalt på våren eller høsten. Kursavgift varer ut semesteret.

Jeg kan ikke delta på kurset jeg har betalt for likevel, får jeg tilbake pengene?
Kursavgift (og evt medlemskap) refunderes dersom du gir oss beskjed innen 2. kursgang. Senere enn dette refunderes inntil halve kursavgiften ved innsendelse av legeerklæring som gjelder sykdom/skade før halve kurset er gått.